четвъртък, 4 март 2010 г.

Иде Рок лято, ей!





Толкова яко! Толкова яко! Толкова яко! Иде рок лято, ей! Слухове, слухове, ма накрая наистина излиза очарователната информация, кои рок динозаври ще ни пометат и тази година. Йес! То не Металица, то не Мйегадйет, та даже Рамщайн и Стоун Соуър... Лелеее.. И бащата може да заведа, да си ги види от близо швабите - любимци. Е как да не му се живее, мисли позитивно и твори на човек, при подобна перспектива. Добре, че я има  музиката, основен двигател на моето съществувание, за да не забравям колко хубав, цветен и позитивен може да бъде животът. Много важният пропуск в таз годишният ми wish-лист е да отбележа ходенето по концерти, но това каточели няма значение, защото подобно преживяване не си спестявам за нищо на света. Няма цена която да ме спре да си подаря подобен миг и идеята дори ме мотивира всячески да работя, за да мога да си го позволя... Въобще рок преживяваният не са в списъка, просто защото те са нещо като въздухът - без тях не мога! Ех, да, работа ми липсва хораааа.... Лошо, защото няма да си простя пропуск от калибъра на AC DC и Sonysphere Festival!!! Стискайте ми палци, аз стискам също и моменталически се заравям в jobs.bg, защото ей къде е май, зад ъгъла и няма време за губене. Съжалявам ако съм досадила със споделянето, но това е възторг, който немога да побера в себе си. Rooooock Ooooon, people! (rock)

Няма коментари:

Публикуване на коментар